Pioneer'de pes etti


Japon elektronik şirketi Pioneer, 10 bin kişiyi işten çıkaracağını açıkladı.

Pioneer'dan yapılan açıklamada, Japonya ve diğer ülkelerde toplam 6 bin tam zamanlı, 4 bin de geçici işçinin işten çıkarılacağı bildirildi.

Derinleşen ekonomik krizin otomobil ekipmanları ve televizyon satışlarını düşürmesi işten çıkarmalara gerekçe olarak gösterildi.

1 yorum:

  1. eh artik pio da adam cikariyosa biz napalim 9 aydir iszsizm anasini satim,japon yaya kacayim diye dusunuyom oranın da burdan bi farki kalmadi :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.