Kanada göçmenlik başvuruları askıya alındı

Krizin son vurgunuda kanadanın göçmenlik politikası oldu. kanada göçmen alımlarını askıya aldı ve 265 bin yerine 245 bin göçmen alacağını duyurdu.

Ekonomik krizden etkilenen Kanada göçmen politikasında değişikliğe gidiyor.

Ekonomik kriz, Kanada'nın göçmen politikasını da olumsuz etkiledi. Kanada Federal Göçmenlik Bakanlığı, göçmenlik başvurularının askıya alındığını açıkladı. Bakanlık, daha önce 265 bin olarak açıklanan, 2009 yılında alınacak göçmen sayısını da 245 bin olarak revize etti.

Konuyla ilgili Parlamento Göçmenlik Komisyonuna açıklama yapan Kanada Federal Göçmenlik Bakanı Jason Kenny, ülke genelindeki işsizlik oranının giderek yükseldiğine işaret etti. Kenny, "biz ülkeye yeni gelecek olan insanların, işsizler grubunu büyütmesini istemiyoruz.

2009 boyunca, ekonomiye ve istihdama katkı sağlayacak başvuruları kabul edeceğiz. Şu an tüm başvuruları, bu nedenle askıya aldık" dedi.

Kanada Federal Göçmenlik Bakanı Jason Kenny, 245 bine indirilen göçmenlik kotasında önceliğin, istihdama katkıda bulunacak yatırımcı ve girişimcilere verileceğini belirterek, bu başvuruların bekletilmeden değerlendirmeye alınacağını sözlerine ekledi.

2 yorum:

  1. Keşke Kanada'ya gidebilsem ya. Hayalimdeki ülke. Matematik mezunuyum. İngilizcem de yeterli düzeyde. Acaba burada formasyon alsam orada öğretmenlik yapabilir miyim? Lütfen bilen biri cevap yazsın. Ben de sizlerin sorularını yanıtlarım.

    Çağlar Uyanık

    YanıtlaSil
  2. slm ben halit adanadan askerligimi yaptım silahlı özel güvenlik kimlik kartım var bu konuda iş arıyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler tel 05439621034 msn sevgilianadolu01@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı ve Düşüncelerinizi bizimle paylaşın.