Devlet memur atamalarında %3 düzeyinde özürlü personel çalıştırma yasası ile 51 bin olması gereken özürlü çalışan sayısının 41 bini boş bulunmakta, 2002-2008 yılları arasında ise sadece 3300 özürlü personel alımı gerçekleşmiştir. detaylar aşağıdadır.
Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, Devlet Personel Başkanlığı verilerine göre, kamu kurum ve kuruluşlarında özürlülere tahsis edilmesi gereken 51 bin 507 kadrodan, 41 bin 541'inin boş bulunduğunu bildirdi.Baseşgioğlu, CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Kocaeli Milletvekili Cevdet Selvi'nin, kamu kurum ve kuruluşlarındaki özürlü istihdamına ilişkin soru önergesine, Devlet Personel Başkanı Jale Aygül'ün bilgi notuyla yanıt verdi.Kamuda istihdam edilen ve iş ten ayrılan özürlü personele ilişkin karşılaştırmalı cetvelin 3 ayda bir Devlet Personel Başkanlığına iletildiğini belirten Başesgioğlu, bu cetvele göre, özürlülere tahsis edilmesi gereken yüzde 3 oranındaki memur kadro sayısının 51 bin 507 olduğunu, bunun 41 bin 541'inin boş bulunduğunu kaydetti.Başesgioğlu, 2002-2008 yılları arasında 228 kurumun, toplam 3 bin 292 memur kadrosuna özürlü personel alımı için sınav duyurusu yayımladığını bildirdi.

%40 raporum var şeker hastasıyım yapabilecek kamu işi arıyorum taşınabilirim semt yer il sorun değil
YanıtlaSilmerhaba ben özlem arazlı özürlü işitme dilsiz lisesi mezun bilgisayar belgesi bosandim oglum yasında 8 okula düsünce iş ariyorum acile yardimci lütfen
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSil0 raporum var sadece sol kolumda titreme var 1989 doğumluyum s posta cassio_souza_lincoln@hotmail.com 05386310068
YanıtlaSilben ömer bende işitme elgeliyim 1984 doğumluyum askerii raporr devlet raporum var kütahyanın köyünde kalıyorum ilk okul mezunuyum cok zor durumdayımm yardım istiyorum iş konusundaa alın terimle çalışmak istiyorum omer_butun@hotmail.com
YanıtlaSilAli KINACI%80 raporum var felç hastasıyım bilgisayar operatörü seltifikam var iş arıyorum .
YanıtlaSildeniz_052@hotmail.com
%40 raporluyum kalpten 45 yaşınayım tel 0 5 3 9 2 6 9 0 5 3 4
YanıtlaSil