- öncelikle başvurular henüz başlamış değil.
- kanada 256bin kişinin hepsini çalıştırmak için almayacak, birkısmını sadece insani yardım baabında ülkesine katacak.
Kanada işçi alımı
Dün verdiğimiz haberdede belirttiğimiz gibi kanada hükümeti 2009 yılı içersinde tam 256bin adet göçmen kabul edecek. burada yanlış anlaşılan bir konuyuda düzeltmek istiyorum;
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

merhaba. ben adım osman dünyada tek istedigim ülkelerden ve sevdigim begendigim yer olarak canda ve orda hayatımı tamamlak çok istiyorum orada iş imkanı ve kanada vatandaşı olmaya hazırım 1975 dogumluyum her tür meslek ibarettir sizden beni dikkate alacnıza emınım tşkler saygılarımla osman hökelekli 0535 889 59 46..
YanıtlaSilselam ismim hasan yaşım 23 metal teknisyeniyim mesleğimde oldukça başarılıyım kanada da çalışmak istiyorum ilgilenenlere tşkler şimdiden 0542 551 36 83
YanıtlaSilben hizmetimi kendi ülkeme yapmak isterim
YanıtlaSilgel gör ki adam son model arabayla degil arabalarla yatkat daire iş paraya gelince maaşını bugün verecez yarın verecez patron yurt dışında
kriz var keriz çok çekim var senedim var
yan yatı çamura batı vs böylelerini sırtımdan para kazandıracagıma gider (kanada devleti admın iç çamasırına kadar ilgileniyor)diyen tekstil mühendisi uzaktan bi arkadaşın lafına inanmak kalıyor açılsa şu kapılarda kalifiye adam bulamıyoruz diye aglayanları gülerek izlesem bende isterim norveç kanada vs gibi ülkelerde fişek gibi deli kanlıyım gel gel gör 8 aydır boştayım birtek yalama sanatını ögrenemedim sorduk araştırdık kan uyuşmazlıgı dediler
tower crane operator
heckir52@hotmail.com
basvurular ne zaman baslıcak acaba bılgısı olan warmı??
YanıtlaSilmerhaba ben sezen bayan kuaforuyum evlıyım 31 yasındayım 2cocugum var ve kanada,da yasamak ve calısmak ıstıyorum umarım bırılerı benı duyar hayatda en cok ıstedıgım sey tesekkurler
YanıtlaSilmerhaba ben erdogan kule vinç operatoruyum.10 yıllık yurt içi ve yurt dısı tecrubem var.kanadada calısmak istıyorum bilgılendırır senız sevınırım . erdoksuz@hotmil.com
YanıtlaSilarkadaslaryorumlarınızı okudum yurt dışında yaklaşık 50 den fazla ükleye gitmiş olarak sizinle bir konuda yazışmak istedim diyeceğim şu ki ben gittiğim ülkelerde bir cok badireler atlattım ispanyadan brezilyaya kadar bir cok yer gezdim ama kalmadım yine gitsem yine kalmam az daha dişinizi sıkın bu ülkeye gelmek bu ülkenin vatandaşlığını almak için ayaklarımıza kapanacaklar gidenlerde cok pişman orada hayatmı yaşıyorlar sanıyorsunuz resmen uşak muamelesi görüyorlar yanı anlayın buraya gelirkende kralık arabalarla hava atmaya geliyorlar bilmeyen yuttururlar ben içlerinde kaldım ama trust olarak cok ıyı bilirim amerika dünyada müslümana direk terörist olarak bakan devlet vallahi bende cok kaldım dısarda ama gezici olarak işim gereği gezdim inanın ben bayrağımın gölgesinde ölmeyi tercih ederim bırde cok para ben kazanmak istemedim öyle bir arzum olmadı nedenmı ben dünyaya birdefa geliyorum babamde geldi, rahmetlı oldu bıdaha gelme sansı yok bence herkes hayatını yasasın ılerısını garantı alarak bırakın sizn cektıklerınızı oğlunuzda ceksın oda hayatını yasasın oda kazansın hazır yemesınekmek nasıl kazanılıyo öğrensin akıl deyıl kıkılerıne kardes tavsıyesı simdi anlamazsınız yada istemezsınız ben bana yetecek kadarını kazanırım ılerdede
YanıtlaSilMRABA BEN 18YIL HİAP VİNÇ OPARATÖRÜM YURTDIŞI DENEYİMLİYİM 10 ÜLKEDE ÇALIŞDIGIM FİRMALAR-ALARKO,B.T.C BORUHATTI-BECTEL ENKA ALBANYA OTOYOL-YÜKSEL İNŞAAT,İRAK.K.B.R-MEAMMERARARABİ.LİBYA -TEL 05385507274
YanıtlaSilHİAP VİNÇ OPARATÖRÜ 10 ÜLKEDE.YURTDIŞI DENEYİMLİYİM ...EMAİL ADRES-muhammettalh@mynet.com
YanıtlaSilBEKO LODER ESKAVATÖR operatörüyüm 17 yıllık deneyımim var ilgilrin dikkatine EMAİL ADRS:mypusat_06@hotmail.com 05459523993
YanıtlaSilmrb kule vinç oparatörüyüm.10 yıllık deneyimli ve yurt dışı tecrübem var EMAİL muzaffer.kardiyen@yandex.com tlf 0539 433 93 10
YanıtlaSil